Twój koszyk jest pusty.

Wymiany, zwroty i reklamacje


WYMIANA DYWANU


Wymiana dywanu? To proste!

  • zakupiony u nas dywan zostanie wymieniony bez najmniejszego problemu, pod warunkiem że odesłany dywan będzie nieużywany i posiada wszystkie orginalne metki
  • na wymianę dywanu masz 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki
  • koszt wymiany leży po stronie kupującego

Krok po kroku - jak wymienić dywan.

  • Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się kształt, rozmiar i wzór dywanu na który chcesz dokonać wymiany.
  • Do przesyłki dołączyliśmy "Dokument wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie, podając dane dywanu, który wymieniasz i na który chcesz wymienić. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony
  • Zapakuj dywan wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres:CarpetShop.pl TOP GROUP Tomasz Puławski ul. Ściegiennego 35, 97-500 Radomsko, z dopiskiem „CarpetShop.pl - wymiana”
  • Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu kilku dni, wyślemy pożądany przez Ciebie dywan

Pamietaj:

  • Nie zapomnij dołączyć do przesyłki dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

 


ZWROT DYWANU 


Zwrot dywanu? To proste!

  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony dywan w przeciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
  • Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

Krok po kroku - jak zwrócić dywan

  • Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, z pełnym ometkowaniem
  • W przesyłce był dołączony "Dokument zwrotu / wymiany" – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. Nowy dokument możesz również ściągnąć z naszej strony
  • Zapakuj dywan wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: "CarpetShop.pl" Puławski Tomasz Puławski,ul. Ściegiennego 35, 97-500 Radomsko, z dopiskiem „CarpetShop.pl - zwrot”
  • zwracasz zakupiony dywan na własny koszt

Pamiętaj:

  • Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w przeciągu ok. 3 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu. 
  • Koszty wysyłki i odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa"

 


REKLAMACJA DYWANU 


Krok po kroku - jak zareklamować dywan

  • Na wszystkie dywany kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Formularz reklamacyjny, wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacji bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem niestety nie możemy przyjąć.
  • Zapakuj dywan wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą) i odeślij na adres: "CarpetShop.pl" Puławski Tomasz Puławski, ul. Ściegiennego 35, 97-500 Radomsko, z dopiskiem „CarpetShop.pl - reklamacja”
  • Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji - dywan uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie dywan do wyboru.

Pamiętaj:

  • Reklamowany dywan odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę z tzw. potwierdzeniem nadania
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.