Twój koszyk jest pusty.

Wysyłka

Koszty i czas dostawy

Jaki jest koszt wysyłki  

  • Oferta promocyjna - wszystki zakupy objęte są gratisową wysyłką!!!
  • Standardowy koszt przesyłki kurierskiej to: 0zł brutto/paczka 
  • Koszt wysyłki jest liczony automatycznie i widoczny bezpośrednio przy produkcie. Dokonując zakupu więcej niż jednego dywanu system podaje aktualny koszt wysyłki.

definicja paczki - waga max 31,5 kg, dywany o szerokości powyżej 200cm do transportu są składane w kostke. Złożenie dywanu w kostkę nie wpływa negatywnie na jego stan techniczny. 

 

Czym wysyłacie przesyłki?

  •  Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem GLS Polska Sp. z o.o. (www.gls-poland.com)
  •  Nie mamy technicznej możliwości udostępnienia odbiorów osobistych.
 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

  • Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. 
  • Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
 

Kontakt przed dostawą

  •  W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
  •  z chwilą nadania paczki przez CarpetShop, klient otrzymuje na maila informacje o nadaniu, w której zawarty jest numer listu przewozowego.
aktualny status paczki klient może sprawdzić pod adresem: 
 

Jak szybko realizujecie zamówienia?

  •  Zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 16.00, wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. 
  •  Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.    
  •  Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej
  •  czas dostarczenia przesyłki: do 48h roboczych od chwili nadania - 85% klientów otrzymuje dywan nastepnego dnia
 

Przesyłka się opóźnia ?

  •  Najprościej skontaktować się z GLS Polska Sp. z o.o. pod numerem infolini 804 262 262  (dla tel. kom 46 814 82 20)  od pon. do soboty w godz. 06:00 - 18:00 i podać numer przesyłki. 
  •  Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel.  +48 508 65 10 10 lub korzystając z formularza kontaktowego.


Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.